sobota, 22 sierpnia 2015

NOTKA!

I to bardzo ważna notka, więc proszę, aby wszyscy ją przeczytali.
Jak wiecie przyszłość tego bloga, jak i on sam, niedługo się zakończy. Pisałam ostatnio OS'a (którego opublikowałam, ale tylko prolog i cz. 1 na Enigmie) i planuję zrobić z tego bloga.
Fabuła będzie nietypowa. Rozdziały będą długie, ale będzie ich mało. I będą się pojawiały raz w tygodniu.
Czy chcecie w takim razie nowego bloga?
Oczywiście liczmy się z tym, że będę potrzebowała obserwatorów, dlatego bym prosiła wszystkich tu obecnych czytelników, by tam zaczęli obserwować. Nie musicie komentować. Proszę tylko o obserwację.
Chociaż i komy się przydadzą...
Ale jeżeli będzie nowy blog, nie będę miała czasu by wznowić poprzednika tego (o Laurze i Rossie i ich nienawiści). Wznowiła bym po zakończeniu nowego.
To co wy na to? Błagam - piszcie w komach.
DO DARKNESS:
Kiedyś (i will kill you...) po prostu nic ci nie powiem,o! Zdradliwa małpo xD
Czekam na was!!!!

6 komentarzy:

  1. I tak Cię namieże 😜 XD Będę wszystko czytać co napiszesz, więc jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiesz, że Twoją twórczość będę czytać :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy blog od Abi? Jestem zdecydowanie na tak! :)
    Zaobserwuję i postaram się jak najwięcej komentować! Aż jestem ciekawa czym będzie ta "nietypowa fabuła", a długie rozdziały, które mam nadzieję będą się pojawiały regularnie tylko zachęcają!
    Myślę, że to dobra decyzja. Jeśli już masz pomysł na tego bloga to jak najbardziej go wykorzystaj, a drugi blog poczeka, pisz o tym, o czym masz ochotę!
    No, tyle ode mnie!
    Pozdrawiam, Ayati!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej będę czytać :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście ze będę czytać jak i obserwować:*
    Kocham twoje blogi i kolejny też pokocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będe czytać, zaobserwuje, skomentuje i mi pasuje:)
    Pozdrawiam :*
    Twoja Czekoladka ♥

    OdpowiedzUsuń