sobota, 12 września 2015

Prolog

Ludzie przyjmują taką miłość, na jaką w ich mniemaniu zasługują. To szczera prawda, choć nie wszyscy ją sobie uświadamiają. To dlatego jest tyle nieszczęśliwych ludzi, bądź nieświadomych swojego nieszczęścia.
Ja byłam w tej drugiej kategorii. Ale na uświadomienie sobie tak prostej sprawy, potrzebowałam czasu. Mnóstwo czasu...


***

Witajcie kochani! Postanowiłam wznowić tego bloga już teraz.
Dodam zakładkę ,,Rozdziały bloga drugiego". Tam możecie wchodzić w ich spis.
Rozdziały będą rzadko, ale coś musi być na tym blogu.
Mam zamiar rozdział pierwszy wstawić za jakiś czas.
Do nexta!

21 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz prologi! ;)
    Czekam na 1 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Zaciekawiłaś mnie :D
    Czekam na 1 rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie się zapowiada czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało zdradza- i bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prolog :*
    Czekam na pierwszy rozdział ...

    OdpowiedzUsuń
  7. To będzie coś: 3
    Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału.
    Mam takie pytanie:
    Kiedy napiszesz książkę i ile ten blog będzie miał rozdziałów haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prolog:)
    Nie moge sie doczekać 1 Rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prolog, nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Kocham Raure <3 Może nie na temat ale również zapraszam na mojego bloga ;) http://szalejmyjuzteraz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm..
    Zapowiada się ciekawie.
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe... Napewno bede czytac a jak dorwe kompa to dolacze do obserwatorow.
    Zeby mi sie tu 1 szybciutko pokazala
    Do napisania
    Kinga

    Weny zycze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny prolog!
    Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo ciekawe ! Naprawdę świetny rozdział ! Na pewno będę czytać masz to jak w banku !
    Czekam na pierwszy rozdział !
    Życzę weny !
    ~ Nie kulturalna

    OdpowiedzUsuń
  14. Poprawka - świetny prolog *

    OdpowiedzUsuń
  15. Krótki, ale bardzo ciekawy i jak zawsze świetnie napisany. Mam do ciebie kilka pytań co do TB i jak byś mogła mi podać jakiś kontakt do ciebie, gg albo mail. Będę wdzięczna.
    Czekam na rozdział pierwszy i pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Mimo, że podałam kontakt na blogu Mystery to i podam tu: rosesaper887@gmail.com - moja poczta :)

      Usuń
  16. Witam. Nominowałam Cię do LBA! Szczegóły tutaj: we-should-say-goodbye-raura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń