wtorek, 23 czerwca 2015

Wakacje!

Jak zauważyliście, koniec roku zbliża się nieubłaganie. Więc rozdział 24 troszeczkę, ale naprawdę troszeczkę się opóźni.
Mianowicie do sierpnia.
A we wrześniu 0 rozdział 15 :D
Tak wiem, długie czekanie, ale rozdziały również będą długie :D
Potrzebuje tych wakacji...
Oczywiście jeżeli macie jakieś pytania czy prośby - jestem dostępna pod e-mailem czy fb.
Pamiętajcie - nie opuszczam was, a robię sobie przerwę od bloggera, całkowicie, co oznacza, że waszych blogów też nie będę czytała i komentowała.
Od razu mówię - nie wiem, którego sierpnia. Mam małe problemy i potrzebuje troszeczkę czasu.
Spotkamy się niedługo :D
Życzę udanych wakacji misiaczki :****
Pochwalić się: kto zda z czerwonym? :D Mi troszkę zabrakło :/ Mam 4,71 :(
No trudno...
Przez ten czas przeczytam trylogię niezgodnej i Cztery :D
Cztery to też niezgodna oczami Tobiasa :D
Dobra, nie przynudzam.
Do napisania!

4 komentarze:

  1. Ja ci życzę doooobrego wypoczynku, wspaniałej przerwy i żebys wróciła tu z nowymi pomysłami i ogólnie - wracaj jak najszybciej!!

    Ja mom pasek ^^ :3 5,73 - KUJON!! xD tak już mi się ta szkoła zbrzydnęła ....blee xD

    Musze przeczytać tą niezgodną. Bo mi nie djaesz spokoju xD :*:*:**:*:*::*:*:*:*będę czaekać :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:**:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 4,62 troche mi brakło ;/
    Udanych wakacji zyczę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego 'urlopu' :* Wspaniałych wakacji/przerwy :)
    Żebyś wróciłąm z milionami pomysłami ;)

    No ja mam pasek. Akurat. 5,06. I nie jestem kujonem. Jak moja koleżanka w klasie (a dokładnie wie).

    Teraz czekac na powrót :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak długo poczekamy ale myślę, że będzie wrto :D w takim razie życzę weny i odpoczynku! :D

    OdpowiedzUsuń